Agencja
interaktywna
Mamy podium w Raporcie Agencji Interaktywnych 2017

Mamy podium w Raporcie Agencji Interaktywnych 2017  

Raport Media Marketing Polska pt. „Agencje interaktywne 2017” to znakomity przegląd polskiego rynku digitalowego i poziomu usług agencji. HONKI Digital Agency jest jednym z pozytywnych bohaterów raportu.

Opinie klientów o HONKI zawarte w Raporcie MMP wpisały się bardzo precyzyjnie w nasze postrzeganie potrzeb stałych i potencjalnych klientów.

Sam raport jest oczywiście pewnym uproszczeniem. To taki konkurs piękności agencji, wsparty badaniem opinii o jakość oferowanych usług. Dla nas najważniejsza jest część związana z ocenami klientów, ponieważ ona obrazuje tak naprawdę poziom organizacyjny firmy. Nie pozostaje nam nic innego, jak cieszyć się, że nasi klienci mają o nas lepsze zdanie niż klienci „Agencji roku 2016”

To, że jesteśmy na bieżąco z trendami potwierdziła wypowiedź Pana Tomasza Wygnańskiego (wstęp do raportu): "Stare czasy, kiedy reklama digital oznaczała serwis WWW, a potem Facebooka i smartfona, nie wrócą i marki będą w coraz bardziej różnorodny sposób obecne w cyfrowym świecie”.


„Zrozumienie przez nas zintegrowanej komunikacji” (ocena 5.8/6) ma odzwierciedlenie w raporcie. Już w 2014 roku zaczęliśmy oferować klientom coś więcej niż tylko technologię lub tylko e-marketing. W projektach, które prowadzimy, łączymy świat online z tym offline tylko dlatego, że jest to po prostu efektywne, tanie i opłacalne dla klienta.


„Zadowolenie klientów ze współpracy z agencją” (ocena 4.8/5) to coś, jak nagroda za całokształt twórczości. Wysoka nota stanowi dla nas motywację do rozwoju i dowód na słuszność przyjętej strategii rozwoju spółki. Nota ogólna pięknie uzupełnia nam badania satysfakcji klientów, które prowadzimy w formie CAWI po zakończeniu każdego z projektów.


„Zadowolenie ze strategii, badań i analiz” (ocena 4.8/5) na tak wysokim poziomie pojawiło się wraz z wprowadzeniem do oferty 2 lata temu takiej właśnie usługi. 15 lat doświadczenia z zakresu e-biznesu i moje 22 lata w marketingu dają nam kilometry gotowych, przepracowanych i sprawdzonych w boju rozwiązań, które klienci doceniają i z nich korzystają.

Analizy, projektowanie, strategie to ważna biznesowo, ale nie jedyna cześć współpracy na polu klient-agencja. Zostaliśmy ocenieni również w kategorii kultura organizacyjna, uzyskując najwyższy możliwy wynik 6,0/6. „Przestrzega zasad etyki zawodowej” oznacza dla nas, że klienci są nas pewni w relacjach międzyludzkich, a to bardzo ważne w perspektywie stałej współpracy.


Dużą satysfakcję mieliśmy, analizując uzyskane wyniki lekko poniżej średniej, ponieważ takich właśnie się spodziewając, dokonaliśmy stosownych zmian. Za rok 2016 wynik lekko poniżej średniej uzyskaliśmy w części związanej z zadowoleniem z kreacji. Zauważyliśmy ten problem i go wyeliminowaliśmy na początku 2017 roku, zwiększając zespół produkcyjny i kreatywny.


Dziś miło nam odbierać maile od nowych klientów, którzy wcześniej korzystali z usług innej agencji, a podsumowując projekt piszą do nas: „"... to pierwsza taka sytuacja, aby tak profesjonalne materiały przygotować – także serdecznie dziękuję :)". Mamy więcej takich laurek i spodziewamy się kolejnych :)

Zapraszam do HONKI, przyspieszamy :)

Komentarz Marcina Rzący, CEO HONKI Digital Agency do Raportu MMP „Agencje interaktywne 2017”.