Agencja
interaktywna
Autorzy

Autorzy bloga  

Marcin Rząca

Założyciel i właściciel Agencji interaktywnych: HONKI Multimedia oraz Key2inetract.

Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (1990). Doświadczony w pracy w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach - w latach 1990-2000 pracował w Działach Marketingu firm FMCG oraz branży budowlanej.

W 2001 roku współzałożyciel agencji interaktywnej HONKI Multimedia. Obecnie właściciel oraz Członek Zarządu, pełniąc także funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży. Zajmuje się kreowaniem strategii sprzedażowej i marketingowej HONKI oraz koordynuje działania wizerunkowe i obsługę kluczowych klientów HONKI: US Pharmacia, BabyOno, Cargill Polska - LNB, COTY Polska, DECORA (Decora, Arbiton, Vidella), Grupa Concordia, GENERALI, BASF Polska, KREISEL Technika Budowlana, RUUKKI, PKPP Lewiatan, KRISPOL, B|BRAUN, GTS, Geberit.

Aktywnie bierze udział w edukacji z zakresu e-marketingu współpracując z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Prowadzi wykłady dla:

  • studentów dziennych i podyplomowych,
  • przedstawicieli biznesu,
  • studiów MBA.

Zainteresowania: e-marketing, zarządzanie organizacją, grafika użytkowa, architektura, podróże a także muzyka „poważna" (dyplomowany muzyk, były chórzysta w Poznańskich Słowikach prof. Stefana Stuligrosza).

Sport: squash, pływanie, piłka nożna (przed TV).

MARTA CZAPKOVA

New Business Manager w Honki. Prowadzi projekty kluczowych klientów, zajmuje się obsługą klienta niemieckojęzycznego oraz pozyskiwaniem nowych klientów.
Absolwentka kierunku Europeistyka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pochodzi z Czech.

Zainteresowania: e-marketing, nowe media, literatura czeska i o Czechach (Hrabal, Szczygieł, Viewegh), muzyka (wykształcenie muzyczne - gra na flecie prostym), narciarstwo zjazdowe, squash.