Agencja
interaktywna
Porady

Porady

honki_infografika.jpg

Multimedialna obsługa imprez targowych

Event marketing to ważna część biznesu HONKI. Najważniejszym jego celem jest zaangażowanie i zachęcenie do dialogu osoby odwiedzające stoisko targowe naszego klienta....

Czytaj więcej
Inbound marketing przykłady

Inbound Marketing

Prosumenci są odporni na nachalną reklamę, atakującą ich z każdego medium. Szukając informacji wiarygodnej, obiektywnej i bogatej w wartościowe treści, wertują fora,...

Czytaj więcej
DESIGN-HONKI---Jan-Tschichold---2016.jpg

Jaki jest cel projektowania?

Jedynym celem projektowania jest harmonijne uporządkowanie potrzeb funkcjonalnych. Jan Tschichold

Czytaj więcej
Najlepsza strona WWW

Znaczenie user experience

Które elementy user experience na stronie internetowej znaczą dla ludzi najwięcej? Co sprawia, że kontynuują odwiedzanie strony? Aby się tego dowiedzieć Limelight...

Czytaj więcej
chrom_przegladarka.png

Chrom chromowi nierówny

Choć to Google nadał swojej przeglądarce internetowej właśnie taką nazwę, pisząc o chromie wcale nie mamy na myśli przeglądarki internetowej. Zatem co to właściwie...

Czytaj więcej
pergamon_zobacz.jpg

Skuteczne wykorzystanie QR kodów w marketingu

Jak korzystać z QR kodów w print marketingu i nie tylko?

Czytaj więcej
komputery_rwd.png

Serwis www RWD

Responsywne strony internetowe (Responsive Web Design) to takie, których wygląd automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna urządzenia. Od 2 lat w HONKI wszystkie...

Czytaj więcej

Serwis www w standardzie RWD

Serwis internetowy (strona WWW) to podstawowy element działań marketingowych w Internecie. Zmiany na rynku urządzeń mobilnych spowodowały konieczność precyzyjnej...

Czytaj więcej

Profesjonalna strona WWW

Skuteczna strona internetowa to ta realizująca zamierzone cele. Serwis WWW przygotowujemy dla użytkowników, żeby łatwo mogli na niej odnaleźć treści i rozwiązać...

Czytaj więcej
infografika_rwd.jpg

Infografika Responsive Web Design

Zebraliśmy najważniejsze informacje o Responsive Web Design w formie infografiki. Bez rozczytywania się na blogach można zrozumieć czym są strony RWD oraz zrozumieć...

Czytaj więcej
zdjecie_kubek_honki.jpg

Wpływ kolorów na ludzi

Każdy ze zmysłów człowieka ma wpływ na nasze zachowania. Zmysł wzroku wydaje się tym, który jest najsilniejszym a na pewno tym, który jest najintensywnej...

Czytaj więcej
kompoutery_trybik_optymalizcja.png

CMS PageEditor pomocny w pozycjonowaniu

Dla uzyskania dobrych pozycji w wynikach wyszukiwania należy dbać nie tylko czystość kodu HTML i atrakcyjność treści dla użytkownika. Każdy artykuł powinien być...

Czytaj więcej
ekran_statystyki.png

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Ale o co chodzi?

Pozycjonowanie a inaczej SEO, definiowane jest jako wpływanie przez firmę świądczącą takie usługi na pozycję w wynikach wyszukiwania. Czy robi to zgodnie z dobrymi...

Czytaj więcej
podstrona_babyono_1.jpg

m-Commerce

Naturalna kolej rzeczy po wdrożeniu strony WWW optymalizowanej na urządzenia mobilnej dla BabyOno to wdrożenie rozwiązania m-commerce.

Czytaj więcej
honki_usability_test_kruga.jpg

Test Steva Kruga

Nawet najprostszy test użyteczności strony WWW jest lepszy niż jego brak. Ten, który Wam proponujemy jest banalny.

Czytaj więcej
home_001.png

Program lojalnościowy XXI wieku

System zachęty, tzw. marchewka jest powszechnie znany. Świetnym przykładem tego, jak w praktyce może być zastosowany jest program lojalnościowy. Cel: pozyskanie klienta...

Czytaj więcej
Marketing_a_UX-honki-032016_001.jpg

Marketing a UX

Niektórzy sądzą, że między światem marketingu a user experience trwa nieustająca wojna, gdyż marketing z konieczności oznacza sprzedawanie za wszelką cenę i jest...

Czytaj więcej
Sposoby_optymalizacji_strony_www-honki-032016_001_1.jpg

Sposoby optymalizacji strony www

Stronę docelową - landing page - możesz użyć do wielu celów, jednak bez względu na cel strona powinna być zoptymalizowana. Oto siedem porad jak poprawić konwersję na...

Czytaj więcej
9_wytycznych_optymalizacji_www-honki-032016_001.jpg

Wytyczne optymalizacji www

Naprawdę przygnębiające jest, gdy widzisz jak 2/3 potencjalnych klientów opuszcza stronę przed zakupem. Około 37% porzucających to osoby, które tylko przeglądają...

Czytaj więcej