Agencja
interaktywna
Program lojalnościowy XXI wieku

Jak pozyskać i utrzymać klienta? Program lojalnościowy XXI wieku    

System zachęty, tzw. marchewka jest powszechnie znany. Świetnym przykładem tego, jak w praktyce może być zastosowany jest program lojalnościowy. Cel: pozyskanie klienta i jego utrzymanie. Jako przykład przedstawiamy portal Stava.cz . Czeski program lojalnościowy (tłum. Sok) został przygotowany dla klientów ČEZ, największego dostawcy energii elektrycznej w tym kraju.

Jak korzystać z serwisu?
Świetny design zachęca do przeglądania strony. Strona jest responsywna, dostępna na każdym urządzeniu. Można przeglądać zniżki ułożone jako kafelki lub klikać w dymki zamieszczone na mapie. Dla tych, którzy wolą aplikacje zamiast webów przygotowano program w formie aplikacji  do pobrania z Google Play i AppStore.

stava dymek

Jak się zarejestrować do programu?

Do korzystania z programu wymagany jest jedynie numer klienta z umowy z dostawca.  Po zalogowaniu się wybierasz zniżki u wybranych partnerów programu i korzystasz z nich bez ograniczeń.

rejestracja


Kim są partnerzy programu lojalnościowego?
To około 200 firm usługowo-handlowych, miejsc rozrywki, rekreacji, kultury i sportu z całej Republiki Czeskiej. Każdy partner posiada swoja wizytówkę w serwisie. Są również wskazane miejsca i sposoby, w jaki można swoja zniżkę wykorzystać.

partnerzy

Co zrobić jeżeli nie jestem klientem ani nie korzystam z usług ČEZ?

Nawet Ty możesz się zarejestrować do programu i otrzymać na zachętę 3 wybrane kupony zniżkowe. A potem zostać klientem i korzystać z kuponów bez ograniczeń :) Kupony można wydrukować lub pokazać bezpośrednio na urządzeniu mobilnym u wybranego partnera programu.

kupony

Jak wybrać najlepszy kupon dla siebie?

Kupony rabatowe można sortować na rożne sposoby. Pierwszy, najbardziej przydatny, według województw, gdzie dana atrakcja się znajduje. Drugi, nie mniej ważny, według zainteresowań. Mamy do wyboru kategorie podzielone kolorami: podróże, sport, kultura, rozrywka i zakupy.

sortowanie

Jak korzystać z jak największej ilości dostępnych zniżek?
Aby uczestnik wykorzystał jak największa ilość dostępnych kuponów serwis podpowiada jak zaplanować np. weekend wykorzystując zniżki na wejściówki do zoo, na zwiedzanie zamku, na lody czy bilety do teatru. Przy każdej zniżce określono czy atrakcja jest odpowiednia również dla dzieci oraz na jaka jest pogodę.

weekend

Co jeszcze mogę zyskać?

Oprócz zniżek organizowane są co jakiś czas specjalne konkursy dla uczestników programu. W każdym kwartale publikowany jest magazyn z nowościami jako PDF do pobrania, wysyłany poczta tradycyjna lub elektroniczna.

dlaczego

Jak określić Stavę jednym słowem?
Po prostu rewelacja!! :) można dodać jeszcze kilka przymiotników jak dopracowana, multiplatformowa,  dbająca o szczegóły, na czasie, przyjazna dla użytkownika.


Każdemu, kto myśli o programie lojalnościowy dla swoich klientów polecam zapoznać się z tym serwisem. Aby dowiedzieć się, co można w zakresie programów lojalnościowych jeszcze zrobić i osiągnąć, zapraszam do artykułu bądź kontaktu.

MC