Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Chwytliwy tytuł pozostawi niedosyt po przeczytaniu książki.
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Data wydania: 2010/01
Treść
Sporo tematów dotyczących tworzenia treści do stron WWW, ale niestety poruszonych „po łebkach”. Czytelnik poznaje problem i jego wieloaspektowość, ale przykłady są mało życiowe. Warto przeczytać dla zrozumienia jak ważna jest rola treści w Internecie, ale całość taka jakaś mało „pociągająca”.
Dla kogo?
Specjalistów e-marketingu, content oraz social media managerów w małych, średnich i dużych firmach, redaktorów treści stron internetowych i początkujących copy w branży reklamowej.
Plusy
Niska cena. Poruszenie niedocenianego tematu mimo że w Internecie „Content is king”.
Minusy
Brak lekkości, ale medal za chęci. Autor błędnie rozumie pojęcie „usability”.
Zamów książkę >