Od 10 do 13 listopada 2026 r. odbędą się targi EuroTier w Hanowerze w Niemczech. Impreza gromadzi największych międzynarodowych producentów i ekspertów branży rolniczej.
Co znajdziecie na targach EuroTier?
EuroTier to przede wszystkim produkty i usługi dla hodowli i utrzymania zwierząt gospodarskich. Stałym punktem targów są innowacje. Podczas targów poznacie nie tylko klasyki i nowości znanych na rynku, wiodących producentów maszyn i urządzeń, ale również rozwiązania niszowe, oferowane przez małe, wyspecjalizowane firmy. Jak zawsze zakres tematyczny jest szeroki, od produkcji i hodowli przez cyfryzację, przetwarzanie, udoskonalanie procesów, marketing i sprzedaż.
Dla kogo są targi rolnicze EuroTier?
Targi rolnicze EuroTier to impreza adresowana dla szeroko pojętej branży rolniczej i firm dla niej pracujących takich jak np. agencja interaktywna Honki. Główną grupą docelową są firmy B2B, profesjonalni rolnicy i hodowcy.
Produkty i usługi na EuroTier
Najważniejsze działy branży rolniczej reprezentowane na targach:
- Zwierzęta hodowlane, programy hodowlane, handel, technologia rozrodu,
- Pasze i inne środki produkcji,
- Przechowywanie pasz, produkcja pasz,
- Budowa stajni i hal,
- Technologia budynków inwentarskich i żywienia,
- Technologia klimatyczno-środowiskowa,
- Technologia doju i chłodzenia,
- Technologia obornika, gnojowicy i gnojowicy,
- Środki transportu, usługi transportowe,
- Przetwarzanie i marketing,
- Sprzęt i akcesoria,
- Zarządzanie i doradztwo,
- Edukacja i szkolenia, stowarzyszenia, media,
- Bioenergia i zdecentralizowane zaopatrzenie w energię,
- Rolnictwo własne.
Gdzie kupić bilety na targi EuroTier?
Bilety można kupić w kasach biletowych na targach oraz na stronie internetowej. Adres strony WWW znajdziesz poniżej w części informacje dodatkowe.
Jakie projekty realizujemy dla branży rolniczej?
Branża rolnicza jak każda inna potrzebuje narzędzi digital marketingowych i rozwiązań, dzięki którym producenci są zawsze blisko swoich klientów. Wspieramy producentów oferujących produkty i usługi dla branży rolniczej przygotowując rozwiązania łączące marketing i technologię (z ang. MarTech). Rozwiązania przez nas oferowane są precyzyjnie dopasowane do grup odbiorców, jak np. klient wewnętrzny (dział sprzedaży) i klient zewnętrzny, jak rolnicy i weterynarze.
Jakich klientów branży rolniczej obsługujemy?
LNB Cargill
Z branżą rolniczą pracujemy od 2006 roku do dziś. Jednym z klientów była firma LNB Cargill oferująca premiksy i pasze dla zwierząt. W ciągu kilkunastu lat współpracy przygotowaliśmy:
- firmowy serwis WWW,
- sklep internetowy dla lekarzy weterynarzy,
- strony WWW promocji,
- platformy dedykowane dla poszczególnych grup odbiorców (rolnicy, lekarze weterynarii),
- platformy lojalnościowe,
- animacje reklamowe.
Zajmując się również komunikacją prowadziliśmy profile w mediach społecznościowych klienta, wysyłaliśmy mailingi i newslettery, do potrzeb których tworzyliśmy grafiki i animacje.
Jednym z ciekawszych projektów, realizowanych dla klienta wewnętrznego była platforma wymiany informacji pomiędzy doradcami i handlowcami. To swego rodzaju Forum wymiany informacji łączyło w sobie funkcjonalności klasycznego forum, social mediów i programów do zarządzania projektami.
Opinie klienta:
Forum Dairy Spence spełniało nasze oczekiwania. Pozwalało na płynną komunikację z innymi uczestnikami jak i wymianę plików.
Maciej Piękniewski/ Sales Leads Ruminants/ Cargill Poland Sp. z o.o.*
Dla potrzeb innowacyjnej marki Lonovet wdrożyliśmy innowacyjne, pierwsze tego typu w branży rozwiązanie e-commerce. Wykorzystaliśmy doświadczenie, wiedzę i technologię HONKI. Efekt prac pozwala osiągnąć w pełni założone cele. Kontynuujemy wieloletnią współpracę z agencją.
Tomasz Zakrzewski/ Zastępca Dyrektora ds. Marketingu/ Cargill Poland Sp. z o.o.*
Provimi (Holandia)
Firmą i marką powiązaną z Cargill jest marka Provimi, dla której przygotowaliśmy aplikację mobilną na targi międzynarodowe. Projekt był elementem promocji nowego produktu. Był to projekt realizowany dla spółki Provimi w Holandii.
Zobacz szczegóły projektu
MIK International (Niemcy)
Firma MIK International zaprosiła nas do przygotowania animacji reklamowej na targi EuroTier 2024. MIK INTERNATIONAL GmbH & Co. KG to wiodący w Europie specjalista w zakresie wysokiej jakości plastikowych systemów podłóg rusztowych dla hodowli trzody chlewnej, cieląt, owiec i kóz.
Zobacz szczegóły projektu
Kto z Honki będzie na targach EuroTier w Hanowerze?
- Marta Czapkova, COO Honki i Project Managerka. Od ponad 10 lat zarządza projektami z zakresu digital marketingu w kraju i za granicą. Posługuje się językami: czeskim i polskim jako nativ, a niemieckim i angielskim na poziomie zaawansowanym. Poznaj jej profil na Linkedin
- Marcin Rząca, to CEO Honki i Project Manager. Od ponad 30 lat zajmuje się marketingiem. Od 2002 roku również digital marketingiem. Możecie z nim porozmawiać w języku polskim i angielskim. Jak twierdzi, rozumie język niemiecki. Poznaj jego profil na Linkedin
Branża rolnicza jest Ci bliska? Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu B2B, B2C, B2B2C lub Trade Marketingu? Napisz do nas, porozmawiajmy co możemy dla Ciebie zrobić.
Informacje dodatkowe:
Serwis WWW targów EUROTIER: https://www.eurotier.com/en/
Bilety można kupić na stronie: https://www.messe-ticket.de/DLG-SHOP/ET24/Shop
Obsługa branży rolniczej: Honki Digital Agency
*pełne referencje dostępne w biurze Honki.
Autorka: Marta Czapkova na LinkedIn