Animacja reklamowa na targi to powinno być coś więcej, niż tylko video do oglądania na ekranie telewizora, powinna przede wszystkim pomagać w pozyskaniu klientów.
Firma MIK International zaprosiła nas do przygotowania animacji reklamowej na targi EuroTier. Pracujący w branży rolniczej wiedzą, że to jedna z najważniejszych imprez na świecie. Projekt był o tyle ciekawy, że animacja wyświetlana była na pierścieniu led, zawieszonym nad stoiskiem co możecie zobaczyć w animacji.
Cel przygotowania animacji reklamowej na targi
Celem projektu było przyciągnięcie uwagi odwiedzających targi oraz stoisko targowe klienta. W animacji prezentowaliśmy kategorie produktowe oraz nowość, produkt nagrodzony na targach.
Czas realizacji animacji reklamowej na targi
Jesteśmy przyzwyczajeni i gotowi na projekty targowe realizowane w trybie „na wczoraj”. Choć wolimy pracować bez presji czasu, zdarza się, że trzeba podjąć wyzwanie i pomóc klientowi w trybie ekspresowym i tak stało się w tym przypadku. Całość projektu zrealizowaliśmy w ciągu 14 dni.
Co obejmuje przygotowanie animacji targowej?
Praca nad animacją reklamową na tragi obejmuje:
- przygotowanie scenariusza,
- przygotowanie storyboardu,
- modelowanie 3D produktów klienta,
- wizualizacje i animacje 3D,
- animacje 2D,
- wsparcie klienta podczas instalacji animacji na ekranach led.
Z doświadczenia wiemy, ze ostatni punkt, czyli instalacja animacji bywa dla klientów stresująca. Dlatego w większości projektów targowych – tak i tu – klienci otrzymują od nas wsparcie osobiste na targach, dzięki czemu nie martwią się, że coś pójdzie nie tak jak należy.

Opinia klienta:
Oryginał: Alles passt! Ihre Animation ist sehr gut.
Tłumaczenie: Wszystko idealnie! Wasza animacja jest bardzo dobra.
André M./ Project Manager/ MIK International
Autorka: Marta Czapkova na LinkedIn