Blog  agencji interaktywnej Honki

Typer 2021 aplikacja do typowania wyników meczów

Integracja pracowników lub klientów przy okazji imprez sportowych.

Integracja pracowników lub klientów przy okazji imprez sportowych.

Integracja pracowników i zadowolenie klientów to jedne z najważniejszych zadań, jakie stoją przed kadrą kierowniczą każdej, nawet najmniejszej firmy. Dobre relacje międzyludzkie w gronie współpracowników to znakomita baza do wspólnej pracy i rozwoju firmy. Dobre relacje z klientami to szansa na ich lojalność i możliwość zdobycia nowych kontraktów. Słowo klucz to „dobre relacje”, które nie biorą się z powietrza, trzeba na nie zapracować, dbając o wiele aspektów firmowego życia.

Wykorzystanie kontekstu jakim jest impreza sportowa.

Niewiele firm może pozwolić sobie na bycie sponsorem drużyny narodowej, ale wiele może kontekst imprezy sportowej sprytnie wykorzystać. Zauważysz to przed i w trakcie mistrzostw Europy, Świata lub zmagań olimpijskich. Telewizja, Internet i sklepy stacjonarne pełne są reklam firm, które tylko na chwilę włączają się w sportową rywalizację i kibicowanie, zwracając na siebie uwagę. Rodzaj imprezy nie jest bez znaczenia, ze względu na popularność, czas trwania i jej intensywność.

Promocje na Euro2020
Promocje na Euro2020

Nasz pomysł na integrację pracowników i zadowolenie klientów.

Na świecie gra w piłkę nożną 160 milionów ludzi, a kibicuje im ponad miliard ludności. Nie mamy wątpliwości, że są wśród nich Twoi pracownicy, współpracownicy lub klienci. Korzystając z okazji, jaką są odbywające się co 4 lata piłkarskie mistrzostwa Europy i mistrzostwa Świata, wdrażamy u klientów zabawę integracyjną polegającą na typowaniu wyników meczów w aplikacji Typer. Co dwa lata jest zatem okazja, aby bawić się w gronie najbliższych współpracowników, typując mecze i walcząc o wysokie miejsca w rankingu wszystkich uczestników.

Reklama typowanie wyników meczow Honki Digital Agency
Reklama typowanie wyników meczow Honki Digital Agency

Klienci korzystający z naszej usługi oraz aplikacji.

Obsługujemy klientów każdej branży i różnych specjalności. Uczestnikami są ludzie w różnym wieku i różnej płci. Są klienci, którzy typują w gronie pracowników, są też typujący z klientami. Co ciekawe, obecność drużyny narodowej zwiększa zainteresowanie wokół projektu, ale nie jest wcale konieczna. Aby typować wyniki meczów nie trzeba znać się na piłce nożnej, uczestnicy zabawy typują kierując się sympatią dla danego kraju, zespołu lub zawodnika. Ponieważ nie jest to gra hazardowa, łączy ich coś innego, znacznie silniejszego i bardziej wartościowego, czyli radość z uczestnictwa w czymś wspólnym. Statystyki pokazują, że kilka dni po rozpoczęciu mistrzostw wiele osób dołącza do zabawy, ponieważ są już w niej ich znajomi.

Klienci Honki akcja Typer 2021
Klienci Honki Digital Agency akcja Typer 2018 – 2021

Co decyduje o popularności i powodzeniu projektu?

Kiedy obserwujemy, co stoi za sukcesem usług oferowanych w Internecie, to widzimy, że nie jest to wyłącznie oprogramowanie lub atrakcyjny jego wygląd. Mają one oczywiście znaczenie, ale elementem decydującym jest najczęściej zespół stojący za usługą dostępną online. Satysfakcja użytkowników bierze się z doświadczeń, na które składa się wiele elementów takich jak dostępność, łatwość obsługi, niski próg wejścia, jasne zasady, przemyślane procesy i wsparcie w przypadku ewentualnych wątpliwości lub problemów. Nie inaczej jest z akcją, którą oferujemy. 

Typowanie wyników meczów krok po kroku.
Zabawa integracyjna – typowanie wyników meczów krok po kroku.

Po pierwsze. Wiedza i doświadczenie. 

Zabawę typowania wyników meczów realizujemy cyklicznie od 2008 roku. Wzięło w niej udział blisko 100 000 użytkowników, kilkudziesięciu klientów z kilkunastu krajów. Mamy ogromne doświadczenie i wiedzę, jak zamienić wydawać by się mogło, banalną akcję typowania w fantastyczny projekt integrujący pracowników i klientów. Wspieramy klientów procesami, materiałami reklamowymi, bierzemy czynnie udział w promocji akcji. Każdy z klientów korzysta również z bazy gotowych dokumentów jak np. Regulaminy. Niezmiennie miłe są dla nas słowa, że uczestnicy czekają wręcz na kolejną edycję i chętnie wezmą w niej udział. To projekt, który w wielu firmach wpisał się w kulturę organizacyjną i klienci nie wyobrażają sobie, że taka akcja dla pracowników się nie odbędzie.

Po drugie. Dostępna dla każdego technologia.

Sercem zabawy jest rozwijane od blisko 10 lat oprogramowanie o nazwie Typer. To aplikacja Web (dostępna przez przeglądarkę internetową) z prostym, łatwym w obsłudze interfejsem dopasowanym do różnego typu urządzeń. Przy jej pomocy można łatwo i bezproblemowo zarejestrować się w zabawie i wytypować wyniki meczów.

Po trzecie. Unikatowa myśl.

Aplikacja korzysta z autorskiego, bardzo charakterystycznego algorytmu naliczania punktów, biorącego pod uwagę nie tylko wynik meczu, ale również jego składowe. Co 2 lata dodajemy nowe funkcjonalności i/lub zmieniamy interfejs, aby doświadczenie użytkowników było jak najlepsze.

Po czwarte. Wsparcie komunikacyjne projektu.

Zabawa w typowanie meczów obudowana jest zaawansowaną komunikacją z uczestnikami w formie sympatycznych podpowiedzi i komunikatów w aplikacji oraz wysyłanymi przed i w trakcie akcji e-mailami i SMSami. W większości wdrożeń zajmujemy się codzienną obsługą zgłoszeń uczestników i pomocą w rozwiązywaniu bieżących problemów.

Po piąte. Satysfakcja klientów.

Mamy dwa źródła pozyskania opinii o zabawie. Oba są bezpośrednie. Po każdej edycji zabawy pytamy klientów o opinię na temat akcji i aplikacji. Badanie prowadzone jest w formie ankiety. W razie wątpliwości pogłębiamy wywiad i ustalamy szczegóły i konkrety. Pytania dotyczą kwestii skuteczności akcji, komunikacji i jakości aplikacji. Drugim źródłem danych jest rozmowa z uczestnikami zabawy podczas jej obsługi. Nie tylko pomagamy odnaleźć coś, co zostało zgubione, ale również rozmawiamy, jak akcja „wygląda” w oczach uczestników. Z obu źródeł pozyskujemy bardzo wartościowe dane, na podstawie których przygotowujemy plan rozwoju produktu na kolejne lata.

Badanie satysfakcji klientów Honki 2016 2018
Badanie satysfakcji klientów Honki 2016 2018

Podsumowanie.

Idea akcji jest bardzo prosta, zaangażowanie klientów, kontrahentów i pracowników firmy w markę poprzez zabawę w typowanie wyników meczów w trakcie imprez sportowych. Realizujemy takie akcje skutecznie i kompleksowo. Satysfakcja klientów jest na wysokim poziomie.
Najbliższa impreza piłkarska już w 2022 roku (Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej). Od listopada 2021 zapraszamy do rozmów na temat wdrożenia akcji w Twojej firmie.

Autor: MC