Szybcy I madrzy recenzja Honki Digital Agency
Szybcy I madrzy recenzja Honki Digital Agency

„Szybcy i mądrzy”, czyli jak skutecznie zarządzać firmą i projektami.

Skuteczne zarządzanie czasem, ludźmi, projektami to marzenie każdego managera. Nie jest to łatwe, więc najlepiej czerpać wiedzę od najlepszych. W 2000 roku Mark Breier – współtwórca hiperwzrostu firmy Amazon.com – w książce pod tytułem „Szybcy i mądrzy” opisał najlepsze jego zdaniem praktyki, pomagające osiągać sukces w biznesie.

Książka o skutecznym zarządzaniu pełna gotowych rozwiązań.

Oryginalny tytuł książki „The Ten-Second Internet Manager” wskazuje na Internet jako pole, na którym należy zastosować prezentowane w książce rozwiązania. Po 20 latach od premiery książki okazuje się, że metody zarządzania przedsiębiorstwem, projektami i komunikacją rekomendowane dla spółek internetowych w 2000 roku a zastosowane w roku 2021 roku sprawdzają się idealnie.

Najlepsze rozwiązania to najprostsze rozwiązania.

Ujmująca w tej książce jest dynamika, prostota rozwiązań i skupienie się na celach związanych ze zdobywaniem i utrzymaniem klienta. Każde przeczytanie i wdrożenie kolejnego rekomendowanego pomysłu powodują, że biznes rośnie w siłę, a praca przynosi jeszcze więcej satysfakcji.

Ulubione cytaty.

„Ustal bardzo konkretne cele i wypruwaj sobie żyły, żeby je osiągnąć”

„Zbyt wiele firm przyjmuje założenie, że dokonanie sprzedaży oznacza zadowolenie klienta. Prawda jest taka, że ludzie, którzy kupują, często wcale nie są zadowoleni. Ogólnie rzecz biorąc, odczucia klientów przy dokonywaniu zakupów zdecydują czy staną się orędownikami lub terrorystami.”

Dla kogo?

Kadra zarządzająca firmą, właściciele firm, dyrektorzy marketingu i sprzedaży, kierownicy sprzedaży, działy obsługi klienta.

Plusy.

180 stron przeczytasz jednym tchem. Mądre spostrzeżenia, proste recepty, czytelny podział treści. Ciekawie przetłumaczony tytuł. Przykłady z firm działających na dużą skalę. Przyjemny styl daleki od niepotrzebnego patetyzmu.

Minusy.

Tandetna okładka

Autor: MR