Lead generator to rozwiązanie do pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży.
Imprezy targowe to idealnie miejsce do zdobywania leadów. Targi krajowe i międzynarodowe to przede wszystkim stoisko targowe na którym odbywają się spotkania, prezentacje i rozmowy. Wszystko to dla zdobycia nowych klientów i utrzymania relacji z aktualnymi.
Jak pozyskać kontakty na targach i szkoleniach?
Nasza odpowiedź na to pytanie jest prosta, przygotować atrakcyjne dla odwiedzających stoisko targowe z multimediami i nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Dla firm biorących udział w targach krajowych i międzynarodowych, szkoleniach i sympozjach przygotowaliśmy produkt będący połączeniem video, aplikacji mobilnej i aplikacji Web.
Zobacz krótką animację prezentującą rozwiązanie oraz zrealizowane projekty.
Jak widzicie rozwiązanie zdecydowanie podnosi atrakcyjność stoiska targowego. Co ważne, nie jest to rozwiązanie trudne w obsłudze przez osoby obsługujące stoisko targowe lub szkolenie.
W skrócie można powiedzieć, że to projekt mający na celu:
- zaangażowanie pracowników obsługujących stoisko firmowe,
- zaangażowanie osób odwiedzających stoisko firmowe,
- edukację osób odwiedzających stoisko targowe lub szkolenia,
- zbieranie danych od odwiedzających
- generowanie leadów sprzedażowych.
Produkt składa się z kilku elementów:
- przygotowania prezentacji firmowej i/lub produktowej w formie prezentacji multimedialnej, filmu, animacji 2D lub animacji 3D,
- przygotowania i wdrożenia aplikacji mobilnej na iPad lub tablet, będącej prostą grą lub quizem,
- integrację aplikacji mobilnej z aplikacją Web zbierającą dane klientów i generującą ranking uczestników zabawy,
- wynajęcia i obsługi urządzeń takich jak ekrany LCD, iPady lub tablety.
Efekt jaki zostaje osiągnięty to zaangażowanie klientów w markę, edukacja użytkowników, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie efektywności działań na targach, szkoleniach i sympozjach poprzez automatyzację zbierania danych użytkowników.
Atutem tego rozwiązania jest możliwość stosowania go w różnych warunkach lokalowych i o różnym czasie. To produkt, który przez edukację i zabawę pomaga wyróżnić firmę spośród konkurentów.
Wdrożenia:
- branża medyczna – firma Aesculap-Chifa,
- branża rolnicza – firma PROVIMI (Cargill),
- branża budowlana – firma Burkietowicz.