AGENCJA INTERAKTYWNA - BLOG HONKI

Lead generator. Zwiększaj sprzedaż na targach i szkoleniach.

Targi

Lead generator. Zwiększaj sprzedaż na targach i szkoleniach.

1 min.

Lead generator to rozwiązanie do pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży.

Imprezy targowe to idealnie miejsce do zdobywania leadów. Targi krajowe i międzynarodowe to przede wszystkim stoisko targowe na którym odbywają się spotkania, prezentacje i rozmowy. Wszystko to dla zdobycia nowych klientów i utrzymania relacji z aktualnymi.

Jak pozyskać kontakty na targach i szkoleniach?

Nasza odpowiedź na to pytanie jest prosta, przygotować atrakcyjne dla odwiedzających stoisko targowe z multimediami i nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Dla firm biorących udział w targach krajowych i międzynarodowych, szkoleniach i sympozjach przygotowaliśmy produkt będący połączeniem video, aplikacji mobilnej i aplikacji Web.

Zobacz krótką animację prezentującą rozwiązanie oraz zrealizowane projekty.

Jak widzicie rozwiązanie zdecydowanie podnosi atrakcyjność stoiska targowego. Co ważne, nie jest to rozwiązanie trudne w obsłudze przez osoby obsługujące stoisko targowe lub szkolenie.

W skrócie można powiedzieć, że to projekt mający na celu:

  1. zaangażowanie pracowników obsługujących stoisko firmowe,
  2. zaangażowanie osób odwiedzających stoisko firmowe,
  3. edukację osób odwiedzających stoisko targowe lub szkolenia,
  4. zbieranie danych od odwiedzających
  5. generowanie leadów sprzedażowych.

Produkt składa się z kilku elementów:

  • przygotowania prezentacji firmowej i/lub produktowej w formie prezentacji multimedialnej, filmu, animacji 2D lub animacji 3D,
  • przygotowania i wdrożenia aplikacji mobilnej na iPad lub tablet, będącej prostą grą lub quizem,
  • integrację aplikacji mobilnej z aplikacją Web zbierającą dane klientów i generującą ranking uczestników zabawy,
  • wynajęcia i obsługi urządzeń takich jak ekrany LCD, iPady lub tablety.

Efekt jaki zostaje osiągnięty to zaangażowanie klientów w markę, edukacja użytkowników, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie efektywności działań na targach, szkoleniach i sympozjach poprzez automatyzację zbierania danych użytkowników.

Atutem tego rozwiązania jest możliwość stosowania go w różnych warunkach lokalowych i o różnym czasie. To produkt, który przez edukację i zabawę pomaga wyróżnić firmę spośród konkurentów.

Wdrożenia:

  • branża medyczna – firma Aesculap-Chifa,
  • branża rolnicza – firma PROVIMI (Cargill),
  • branża budowlana – firma Burkietowicz.

TAGI