AGENCJA INTERAKTYWNA - BLOG HONKI

Marta Czapkova w Human Experience Institute

Digital Marketing

Marta Czapkova w Human Experience Institute

1 min.

Dbałość o doświadczenie klienta, użytkownika i pracownika to zagadnienia aktualne jak nigdy. Marta Czapkova dołącza do grona Human Experience Institute.

Czym jest Human Experience Institute?

„HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE (HEI) łączy innowacyjne rozwiązania edukacyjne, networking oraz wydarzenia na żywo, tworząc przestrzeń dedykowaną profesjonalistom działającym w obszarach CX i EX.

Naszym celem jest rozwój kompetencji, wymiana najnowszej wiedzy oraz budowanie trwałych relacji w branży, co przekłada się na realną poprawę doświadczeń pacjentów, klientów i pracowników.”

Marta Czapkova członkiem HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE

Marta Czapkova, COO i Project Managerka Honki Digital Agency dołącza do HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE. Jak mówi:

„#HEI, cieszę się, że dołączyłam do członków indywidualnych @Human Experience Institute. […] Wypatruję ciekawych spotkań, wymiany wiedzy i doświadczeń, warsztatów i szkoleń. Reprezentując @HONKI Digital Agency mam nadzieję dołożyć swoją cegiełkę do tej społeczności, publikowanych raportów i analiz. 💚”

Zagadnienia jakimi zajmuje się w Honki na codzień występując w roli badacza i projektanta:

  • Customer Experience (CX)- doświadczenie klienta,
  • User Experience (UX) – doświadczenia użytkownika,
  • Employee Experience (EX) – doświadczenie pracownika,
  • Customer Service (CS) – obsługa klienta,
  • User Centered Design (UCD) – projektowanie zorientowane na użytkownika.

Więcej informacji o HEI: https://www.hei.org.pl

Autor: Agnieszka/ Content Specialist/ Honki Digital Agency