Od 11 do 14 listopada 2024 r. odbędą się targi MEDICA w Düsseldorfie w Niemczech. Impreza ta gromadzi międzynarodowych producentów i ekspertów z branży medycznej, dla których realizujemy projekty z zakresu digital marketingu.
Co znajdziecie na targach Medica?
Masę innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań z zakresu obrazowania medycznego, technologii laboratoryjnych, diagnostyki, informatyki medycznej, zdrowia mobilnego, a także technologii fizjoterapeutycznej/ortopedycznej i materiałów medycznych. Poza tym fora dyskusyjne, panele, pokazy specjalne, prezentacje nowych produktów i ceremonie wręczania nagród.
Gdzie kupić bilety na targi Medica w Düsseldorf?
Bilety są dostępne w kasach biletowych na targach jak również na stronie internetowej. Adres strony WWW znajdziesz poniżej w części informacje dodatkowe.
Jakie projekty z zakresu digital marketingu realizujemy dla branży medycznej?
Działania, jakie realizujemy dla baraży medycznej, obejmują digital marketing B2B oraz trade marketing. Wspieramy producentów narzędzi medycznych oraz firmy farmaceutyczne przygotowując rozwiązania łączące marketing i technologię (z ang. MarTech). Rozwiązania przez nas oferowane są precyzyjnie dopasowane do grup odbiorców, a cele nam stawiane efektywnie realizowane.
Jakich klientów branży medycznej obsługujemy?
Z branżą medyczną pracujemy od 2002 roku do dziś. Jednym z pierwszych klientów z branży medycznej jest firma Aesculap-Chifa, dla której projektujemy, obsługujemy, rozwijamy i utrzymujemy serwisy WWW tematyczne oraz serwisy WWW działów np. https://chifa-oem.pl
Prowadzimy działania z zakresu rozwoju biznesu online, szkolimy z nowych mediów, marketingu internetowego, SEO i bezpieczeństwa. Przygotowujemy modele 3D i wizualizacje. Mieliśmy w udziale multimedialną obsługę targów, a w ramach tego przygotowanie aplikacji targowych, zachęcających klientów do interakcji. Cyklicznie prowadzimy akcję integracyjną przy okazji imprez sportowych.
Opinia klienta:
Agencja HONKI współpracuje z nami od 2002 roku rozwijając działania z zakresu marketingu internetowego. Polegamy na nich w zakresie produkcji narzędzi internetowych jak również doradztwa. […].*
Piast Górny/ Aesculap-Chifa
Kolejnym klientem tym razem z branży farmaceutycznej jest firma USP Zdrowie. W ramach wieloletniej współpracy przygotowaliśmy korporacyjny serwis WWW, serwisy WWW produktowe (marek), aplikację do tworzenia ekranów firmowej prezentacji, aplikację programu lojalnościowego oraz quizy i testy dla Akademii farmaceuty. Znacie pewnie markę Xenna, mieliśmy swój wkład w promocję tej marki w Internecie.
Opinia klienta:
[…] Wykonane przez Honki dla USP projekty charakteryzują się nowoczesnym designem, łatwością użytkowania, czytelnością oraz niezawodnością. Polecam usługi Honki jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera. Docenić należy także wysoką jakość obsługi klienta […].*
Paweł Bernat/ USP
Kogo z Honki spotkacie na targach MEDICA w Düsseldorfie?
Honki reprezentować będą dwie osoby:
- Marta Czapkova, COO Honki i Project Managerka. Od ponad 10 lat zarządza projektami z zakresu digital marketingu w kraju i za granicą. Posługuje się językami: czeskim i polskim jako nativ, a niemieckim i angielskim na poziomie zaawansowanym. Poznaj jej profil na Linkedin
- Marcin Rząca, to CEO Honki i Project Manager. Od ponad 30 lat zajmuje się marketingiem. Od 2002 roku również digital marketingiem. Możecie z nim porozmawiać w języku polskim i angielskim. Jak twierdzi, rozumie język niemiecki. Poznaj jego profil na Linkedin
Branża medyczna jest Ci bliska? Potrzebujesz rozwiązań z zakresu digital marketingu lub trade marketingu? Napisz do nas, porozmawiajmy co możemy dla Ciebie zrobić.
Informacje dodatkowe:
Serwis WWW targów MEDICA: https://www.medica-tradefair.com
Bilety: https://shop.messe-duesseldorf.de
Obsługa branży medycznej: Honki Digital Agency
*pełne referencje dostępne w biurze Honki.
Autor: Marta Czapkova