Od 13 do 17 stycznia 2025 roku w Monachium odbędą się targi BAU. Przyciągną liderów branży budowlanej oraz projektantów i architektów z całego świata.
Co znajdziecie na targach BAU?
W ramach wydarzenia zaprezentowane zostaną innowacyjne produkty i usługi związane z budownictwem. Będziecie mogli zapoznać się z nowoczesnymi materiałami budowlanymi, systemami zarządzania budową oraz technologiami z zakresu cyfryzacji i automatyzacji. W programie przewidziano także panele dyskusyjne oraz prezentacje najlepszych praktyk w branży.
Gdzie można kupić bilety na targi BAU w Monachium?
Bilety są dostępne w kasach biletowych na targach jak również na stronie internetowej organizatora. Adres strony WWW znajdziecie poniżej w części informacje dodatkowe.
Dla kogo są targi budowlane BAU?
Targi są skierowane do szerokiego grona profesjonalistów związanych z branżą budowlaną. Zarówno wśród wystawców jak i zwiedzających spotkacie dostawców materiałów i usług budowlanych, architektów i projektantów poszukujących nowoczesnych rozwiązań oraz inwestorów zainteresowanych najnowszymi trendami w budownictwie.
Jakie projekty z zakresu digital marketingu realizujemy dla branży budowlanej?
Działania, jakie realizujemy dla baraży budowlanej, obejmują m. in. digital marketing B2B oraz trade marketing. Oferujemy rozwiązania, które integrują różne aspekty marketingu i technologii i są precyzyjnie dopasowane do grup odbiorców. Projekty wdrażamy kompleksowo lub celowo. Klient określa, co dokładnie jest do zrobienia lub określa cel, a my proponujemy rozwiązania. Najczęściej są to:
- Serwisy WWW,
- Kampanie reklamowe,
- Konfiguratory 2D i 3D,
- Kalkulatory,
- Wizualizacje 3D,
- Animacje 3D,
- Prezentacje multimedialne,
- Systemy sprzedaży online B2B,
- Programy lojalnościowe,
- Oprogramowanie dedykowane.
Jakich klientów branży budowlanej obsługujemy?
Z branżą budowlaną pracujemy od 2006 roku. Wspieramy producentów chemii budowlanej takich jak BASF, Bostik, Fixit, Hasit, czy Kreisel, producentów stolarki otworowej takich jak Decalu, Deceuninck, czy Krispol oraz firmy z szerokopojętej branży budowlanej jak Grupa Burkietowicz, Küberit, Ruukki, czy Saint Gobain.
Zrealizowaliśmy digitalizację materiałów informacyjnych i instrukcji montażowych dla firmy Küberit (Niemcy). W ramach współpracy przygotowaliśmy setki modeli 3D i wizualizacji profili aluminiowych oraz kilkadziesiąt animacji instruktażowych. Zrealizowaliśmy także projekt animacji reklamowej technologii druku cyfrowego, w której połączyliśmy rysunki 2D z wizualizacjami 3D.
Opinia klienta:
Doskonała współpraca w obszarze animacji wideo z wieloma szczegółami technicznymi. Łatwa i dobra komunikacja, ponieważ PM doskonale mówi i pisze po niemiecku.
Patrick Welscheit/ Küberit
Z firmą Deceuninck współpracujemy od wielu lat. Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę marki Twinson. Prowadzimy działania z zakresu trade marketingu, działania SEO, kampanie reklamowe i komunikację online i offline. Cyklicznie realizujemy akcję integracyjną przy okazji imprez sportowych.
Opinia klienta:
Deceuninck współpracuje z Honki od 2012 roku. Od tego czasu zrealizowaliśmy wspólnie dziesiątki projektów wspierających działania marketingowe i sprzedażowe. W sposobie pracy zespołu Honki odpowiada mi porządek, jaki jest zawsze w projekcie oraz nastawienie na efekt. Agencja dobrze zna branże budowlaną, co powoduje, że briefing, zrozumienie celu i przygotowanie adekwatnego rozwiązania przebiega bardzo sprawnie. […]
Monika Hybza/ Deceuninck Poland
Kolejnym klientem z branży budowlanej jest firma Decalu Solutions. W ramach współpracy prowadziliśmy działania SEO, przygotowaliśmy strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz prowadziliśmy profile marki na Facebooku oraz LinkedInie. Zrealizowaliśmy także optymalizację UX/UI serwisu WWW klienta.
Opinia klienta:
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Honki. Ich zaangażowanie w projekt są godne podziwu. Jednym z największych atutów firmy jest jej terminowość – wszystkie ustalone terminy zostały dotrzymane, co w dzisiejszym szybkim świecie biznesu jest nieocenioną wartością.
Barbara Dobrowolska/ Decalu Solutions
Kogo spotkacie na targach BAU w Monachium?
Honki reprezentować będą dwie osoby:
- Marta Czapkova, COO Honki i Project Managerka. Od ponad 10 lat zarządza projektami z zakresu digital marketingu w kraju i za granicą. Posługuje się językami: czeskim i polskim jako nativ, a niemieckim i angielskim na poziomie zaawansowanym. Poznaj jej profil na Linkedin
- Marcin Rząca, to CEO Honki i Project Manager. Od ponad 30 lat zajmuje się marketingiem. Od 2002 roku również digital marketingiem. Możecie z nim porozmawiać w języku polskim i angielskim. Jak twierdzi, rozumie język niemiecki. Poznaj jego profil na Linkedin
Branża budowlana jest Ci bliska? Potrzebujesz rozwiązań z zakresu digital marketingu lub trade marketingu? Napisz do nas, porozmawiajmy co możemy dla Ciebie zrobić.
Informacje dodatkowe:
Serwis WWW targów BAU: https://bau-muenchen.com/de/messe/
Bilety: https://tickets.messe-muenchen.de/MM/BAU25/
Obsługa branży medycznej: Honki Digital Agency
Autor: Marta Czapkova