EuroTier targi branzy rolniczej
EuroTier targi branzy rolniczej

Targi EuroTier 2024, największa impreza rolnicza na świecie. Będziemy tam razem z klientami.

Od 12 do 15 listopada 2024 r. odbędą się targi EuroTier w Hanowerze w Niemczech. Impreza gromadzi największych międzynarodowych producentów i ekspertów branży rolniczej.

Co znajdziecie na targach EuroTier?

EuroTier to przede wszystkim produkty i usługi dla hodowli i utrzymania zwierząt gospodarskich. Stałym punktem targów są innowacje. Podczas targów poznacie nie tylko klasyki i nowości znanych na rynku, wiodących producentów maszyn i urządzeń, ale również rozwiązania niszowe, oferowane przez małe, wyspecjalizowane firmy. Jak zawsze zakres tematyczny jest szeroki, od produkcji i hodowli przez cyfryzację, przetwarzanie, udoskonalanie procesów, marketing i sprzedaż.

Dla kogo są targi rolnicze EuroTier?

Targi rolnicze EuroTier to impreza adresowana dla szeroko pojętej branży rolniczej i firm dla niej pracujących takich jak np. agencja interaktywna Honki. Główną grupą docelową są firmy B2B, profesjonalni rolnicy i hodowcy.

Gdzie kupić bilety na targi EuroTier?

Bilety można kupić w kasach biletowych na targach oraz na stronie internetowej. Adres strony WWW znajdziesz poniżej w części informacje dodatkowe.

Jakie projekty z zakresu digital marketingu realizujemy dla branży rolniczej?

Branża rolnicza jak każda inna potrzebuje narzędzi digital marketingowych i rozwiązań, dzięki którym producenci są zawsze blisko swoich klientów. Wspieramy producentów paszy i żywienia zwierząt przygotowując rozwiązania łączące marketing i technologię (z ang. MarTech). Działamy na granicy marketingu i sprzedaży. Rozwiązania przez nas oferowane są precyzyjnie dopasowane do grup odbiorców, jak np. klient wewnętrzny (dział sprzedaży) i klient zewnętrzny, jak rolnicy i weterynarze.

Jakich klientów branży rolniczej obsługujemy?

Z branżą rolniczą pracujemy od 2006 roku do dziś. Jednym z klientów była firma LNB Cargill oferująca premiksy i pasze dla zwierząt. W ciągu kilkunastu lat współpracy przygotowaliśmy firmowy serwis WWW oraz strony i platformy dedykowane dla poszczególnych grup odbiorców (rolnicy, lekarze weterynarii), platformy lojalnościowe oraz serwisy promocyjne. Zajmując się również komunikacją prowadziliśmy profile w mediach społecznościowych klienta, wysyłaliśmy mailingi i newslettery, do potrzeb których tworzyliśmy grafiki i animacje.

Jednym z ciekawszych projektów, realizowanych dla klienta wewnętrznego była platforma wymiany informacji pomiędzy doradcami i handlowcami. To swego rodzaju Forum wymiany informacji łączyło w sobie funkcjonalności klasycznego forum, social mediów i programów do zarządzania projektami.

Opinia klienta: 

Forum Dairy Spence spełniało nasze oczekiwania. Pozwalało na płynną komunikację z innymi uczestnikami jak i wymianę plików.

Maciej Piękniewski/ Sales Leads Ruminants/ Cargill Poland Sp. z o.o.*

Firmą i marką powiązaną z Cargill jest marka Provimi, dla której przygotowaliśmy aplikację na targi międzynarodowe. Był to projekt realizowany dla spółki Provimi w Holandii.

Kto z Honki będzie na targach EuroTier w Hanowerze?

  • Marta Czapkova, COO Honki i Project Managerka. Od ponad 10 lat zarządza projektami z zakresu digital marketingu w kraju i za granicą. Posługuje się językami: czeskim i polskim jako nativ, a niemieckim i angielskim na poziomie zaawansowanym. Poznaj jej profil na Linkedin
  • Marcin Rząca, to CEO Honki i Project Manager. Od ponad 30 lat zajmuje się marketingiem. Od 2002 roku również digital marketingiem. Możecie z nim porozmawiać w języku polskim i angielskim. Jak twierdzi, rozumie język niemiecki. Poznaj jego profil na Linkedin

Branża rolnicza jest Ci bliska? Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu B2B, B2C, B2B2C lub Trade Marketingu? Napisz do nas, porozmawiajmy co możemy dla Ciebie zrobić.

Informacje dodatkowe:

Serwis WWW targów EUROTIER: https://www.eurotier.com/en/
Bilety można kupić na stronie: https://www.messe-ticket.de/DLG-SHOP/ET24/Shop
Obsługa branży rolniczej: Honki Digital Agency

*pełne referencje dostępne w biurze Honki.

Autor: Marta Czapkova