W grudniu 2023 roku Fundacja Czerwone Noski powierzyła obsługę reklamową online agencji Honki.
Agencja odpowiedzialna jest za kreacje reklamowe digital oraz reklamę w wyszukiwarkach i Social Mediach.
Celem działalności Fundacji Czerwone Noski jest wpieranie osób chorych, w szczególności dzieci w ich walce o wyzdrowienie. Profesjonalni klauni medyczni Czerwonych Nosków, stosując odpowiednie techniki, redukują stres przedzabiegowy i przedoperacyjny u dzieci na blokach operacyjnych, przeciwdziałają traumie chorych pacjentów w szpitalach na oddziałach pediatrii, diabetologii, rehabilitacji, chirurgii, kardiologii, transplantologii, onkologii oraz w Klinice Budzik. Wspierają rodziców i sprawiają, że szpitalny ekosystem staje się przyjazny dla pacjentów.
Honki Digital Agency realizuje kampanie reklamowe Fundacji w kilku kanałach, wspierając również inne działania digital marketingowe.
Publikacja reklamy w mediach to wierzchołek góry lodowej, mamy tego świadomość. Realizując prace dla Czerwonych Nosków w pierwszej kolejności stawiamy na optymalne wykorzystanie posiadanych i pozyskiwanych danych i zapanowanie nad User Experience darczyńców. – mówi Marta Czapkova, odpowiedzialna za projekt ze strony agencji.
Planując nasze działania online mieliśmy na uwadze przede wszystkim wzmocnienie działań fundraisingowych oraz pozyskanie nowych darczyńców Czerwonych Nosków. Honki – obok zaplanowania promocji – zwróciło naszą uwagę na znaczenie śledzenia działań oraz optymalizację narzędzi online, którymi dysponujemy. To pierwsze kroki Fundacji Czerwone Noski w promocji online i mamy nadzieję, że będziemy tu coraz szerzej obecni. – mówi Katarzyna Kordziak-Kacprzak, Dyrektorka Fundraisingu Fundacji Czerwone Noski.